Obchodné podmienky
Obchodné podmienky internetového
obchodu Kože Jánošík
Stanovenie, okrem iného pravidlá uzatvárania kúpnych zmlúv prostredníctvom obchodu
obsahujúceho najdôležitejšie informácie o právach Predávajúceho, obchodu a Spotrebiteľa.
OBSAH
§ 1 Definície
§ 2 Kontakt s predajcom
§ 3 Technické požiadavky
§ 4 Nakupovanie v Obchode
§ 5 Platby
§ 6 Plnenie zmluvy
§ 7 Právo na odstúpenie od zmluvy
§ 8 Výnimky z práva na odstúpenie od zmluvy
§ 9 Reklamácie
§ 10 Osobné údaje
§ 11 Pohľadávka
Dodatok 1: Vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy
§ 1 Definície
Pracovné dni - dni od pondelka do piatku, okrem sviatkov.
Účet - funkcia bezplatného obchodu (služba poskytovaná elektronicky) upravená osobitnými
predpismi, vďaka ktorej si kupujúci môže zriadiť svoj vlastný účet v obchode.
Spotrebiteľ - Spotrebiteľ v zmysle Občianskeho zákonníka.
Kupujúci - akýkoľvek subjekt Kupujúci v obchode.
Predpisy - tieto nariadenia.
Obchod - online obchod www.kozejanosik.sk, ktorý prevádzkuje Predajca na adrese
https://sklep493052.shoparena.pl.
Predajca - Adam Fic, podnikateľ podnikajúci pod menom Firma A.F. Adam Fic, zapísaný do
centrálneho registra a informácií o hospodárskej činnosti vedených ministrom hospodárstva a
vedením centrálneho registra a informácií o hospodárskej činnosti, NIP 7352876143,
registračné číslo 369804698, os. Nowe 41a 34-400 Nowy Targ.
§ 2 KONTAKT S PREDAJCOM
1. Poštová adresa: os. Nowe 41a 34-400 Nowy Targ
2. E-mailová adresa: biuro@skoryjanosik.pl
3. Telefón: +48533533333
§ 3 TECHNICKÉ POŽIADAVKY
1. Pre správne fungovanie eshopu je potrebné:
o Zariadenie s prístupom na internet
o Webový prehliadač, ktorý podporuje JavaScript a cookies.
2. Zadať objednávku v eshope, okrem požiadaviek stanovených v odseku 1, je potrebný
aktívny e-mailový účet.
§ 4 NÁKUP V ESHOPE
1. Ceny tovaru viditeľné v obchode sú celkové ceny tovaru vrátane DPH.
2. Predávajúci poznamenáva, že celková cena objednávky pozostáva z ceny uvedenej v
eshope: ceny tovaru a prípadne náklady na dopravu.
3. Tovar vybraný na nákup by mal byť pridaný do košíka v Obchode.
4. Kupujúci potom vyberie z dostupných v obchode: spôsob dodania tovaru a spôsob
platby za objednávku a tiež poskytne údaje potrebné na dokončenie objednávky.
5. Objednávka sa uskutoční po potvrdení jej obsahu a akceptovaní predpisov Kupujúcim.
6. Zadanie objednávky sa rovná uzavretiu kúpnej zmluvy medzi Kupujúcim a
Predávajúcim.
7. Predávajúci poskytne Spotrebiteľovi potvrdenie o uzavretí kúpnej zmluvy na trvalom
nosiči najneskôr pri dodaní tovaru.
8. Kupujúci sa môže zaregistrovať v obchode, t. J. Zriadiť si na ňom účet alebo
nakupovať bez registrácie poskytnutím svojich údajov pri každej možnej objednávke..
§ 5 PLATBY
1. Za objednávku je možné zaplatiť:
a. Bežným prevodom na bankový účet Predávajúceho.
b. Prostredníctvom platobnej platformy:
Platby Shoper
dotpay
PayPal
PayU
Przelewy24
TPay.com
c. Dobierka pri doručení, t. j. dobierka pri dodaní tovaru kupujúcemu.
d. Platobnou kartou
* Visa
* Visa Electron
* MasterCard
* MasterCard Electronic
* Maestro
2. Ak vyberiete platbu prostredníctvom platobnej platformy Shoper Payments, subjekt
poskytujúci online platobné služby je Blue Media S.A.
3. Ak sa Kupujúci rozhodne zaplatiť vopred, musí byť objednávka zaplatená do 4
pracovných dní od zadania objednávky.
4. Predávajúci informuje, že v prípade niektorých spôsobov platby je z dôvodu ich
špecifickosti možná platba objednávky týmto spôsobom iba bezprostredne po zadaní
objednávky.
5. Kupujúci, ktorí nakupujú v obchode, akceptuje používanie elektronických faktúr
predávajúcim. Kupujúci má právo odvolať svoj súhlas.
§ 6 PLNENIE ZMLUVY
1. Predávajúci je povinný dodať tovar bez vád.
2. Doba platnosti zmluvy je uvedená v Obchode.
3. Ak sa Kupujúci rozhodol zaplatiť za objednávku vopred, Predávajúci bude pokračovať
v objednávke po jej zaplatení.
4. V prípade, že kupujúci v rámci jednej objednávky nakúpil tovar s rôznymi termínmi
dodania, bude objednávka spracovaná v lehote platnej pre tovar s najdlhšou dodacou
lehotou.
5. Krajiny, na ktorých území sa dodanie tovaru uskutočňuje:
o Slovenská Republika
6. Tovar zakúpený v obchode sa dodáva v závislosti od spôsobu dodania, ktorý si
Kupujúci zvolil:
a. Prostredníctvom kuriérskej služby
§ 7 PRÁVO NA ODSTÚPENIE ZMLUVY
1. Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s Predávajúcim prostredníctvom
Obchodu, s výhradou ustanovení § 8 Pravidiel, do 14 dní bez uvedenia dôvodu.
2. Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa:
a. V ktorom spotrebiteľ nadobudol vlastníctvo tovaru alebo v ktorom tovar
nadobudla tretia strana iná ako prepravca určená spotrebiteľom.
b. V ktorom sa Spotrebiteľ dostal do vlastníctva posledného predmetu alebo u
ktorého tretia strana, iná ako dopravca a označená Spotrebiteľom, sa stala
vlastníkom posledného predmetu v prípade zmluvy, ktorá vyžaduje prevod
vlastníctva mnohých položiek, ktoré sa dodávajú osobitne.
c. Uzatvorenie zmluvy - v prípade zmluvy o dodaní digitálneho obsahu.
3. Aby mohol Spotrebiteľ uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy, musí
prostredníctvom údajov uvedených v článku 2 Ochodných podmienok informovať
predávajúceho o svojom rozhodnutí odstúpiť od zmluvy jednoznačným vyhlásením
(napr. Listom zaslaným poštou alebo informáciami zaslanými e-mailom).
4. Spotrebiteľ môže použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvym ktorý sa
nachádza na konci Obchodných podmienok, nie je to však povinné.
5. Na dodržanie lehoty na odstúpenie od zmluvy postačuje, aby spotrebiteľ zaslal
informácie týkajúce sa uplatnenia jeho práva na odstúpenie od zmluvy pred uplynutím
lehoty na odstúpenie od zmluvy.
NÁSLEDKY ODSTÚPENIA OD ZMLUVY
6. V prípade odstúpenia od zmluvy, predávajúci vráti spotrebiteľovi všetky platby, ktoré
od neho dostal, vrátane nákladov na dodanie tovaru (s výnimkou dodatočných
nákladov vyplývajúcich zo spôsobu dodania vybraného spotrebiteľom, okrem
najlacnejšieho obvyklého spôsobu dodania ponúkaného predávajúcim), a to okamžite,
v každom prípade najneskôr 14 dní odo dňa, keď bol predávajúci informovaný o
rozhodnutí spotrebiteľa uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy.
7. Vrátenie platby uhradí predávajúci za použitia rovnakých platobných metód, aké
použil spotrebiteľ pri pôvodnej transakcii, pokiaľ spotrebiteľ nesúhlasí s iným
riešením, v žiadnom prípade mu v súvislosti s týmto vrátením nevzniknú žiadne
poplatky.
8. Predávajúci môže zadržať vrátenie platby až do prijatia tovaru alebo do predloženia
dôkazu o jeho vrátení, podľa toho, čo nastane skôr.
9. Predávajúci žiada, aby bol tovar vrátený na adresu: os. Nowe 41a 34-400 Nowy Targ
okamžite a v každom prípade najneskôr do 14 dní odo dňa, keď spotrebiteľ informoval
predávajúceho o odstúpení od kúpnej zmluvy. Lehota je dodržaná, ak spotrebiteľ pošle
tovar späť do 14 dní.
10. Spotrebiteľ znáša priame náklady na vrátenie tovaru.
11. Spotrebiteľ je zodpovedný iba za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vyplýva z jeho
používania iným spôsobom, ako bolo potrebné na zistenie povahy, vlastností a
fungovania tovaru.
12. Ak tovar z dôvodu svojej povahy nemôže byť zaslaný späť obyčajnou poštou, bude
spotrebiteľ tiež povinný znášať priame náklady na vrátenie tovaru. O predpokladanej
výške týchto nákladov bude informovaný predávajúci v popise tovaru v obchode alebo
pri objednávaní.
§ 8 Výnimky z práva na odstúpenie od zmluvy
1. Spotrebiteľ nemá právo odstúpiť od zmluvy na diaľku:
a. V prípade, že predmetom služby nie sú prefabrikované výrobky, vyrobené
podľa špecifikácií spotrebiteľa alebo slúžiace na uspokojenie jeho
individuálnych potrieb..
b. V ktorých je predmetom služby položka, ktorá sa rýchlo zhoršuje alebo má
krátku dobu použiteľnosti.
c. V ktorej je predmetom služby zásielka dodaná v zapečatenom obale, ktorý po
otvorení obalu nemožno z dôvodov ochrany zdravia alebo hygieny vrátiť, ak
bol obal otvorený po dodaní.
d. V ktorých sú predmetom služby veci, ktoré po doručení sú z dôvodu svojej
povahy neoddeliteľne spojené s inými vecami.
e. V ktorom sú predmetom služby zvukové alebo obrazové záznamy alebo
počítačové programy dodávané v zapečatenom obale, ak bol obal otvorený po
doručení;.
f. Na doručovanie novín, časopisov alebo časopisov, s výnimkou zmlúv o
predplatnom.
g. V prípade, že cena alebo odmena závisí od výkyvov na finančnom trhu, nad
ktorými podnikateľ nemá kontrolu a ktoré sa môžu vyskytnúť pred uplynutím
lehoty na odstúpenie od zmluvy.
h. V prípade dodania digitálneho obsahu, ktorý nie je uložený na hmotnom
nosiči, ak sa poskytovanie služby začalo výslovným súhlasom spotrebiteľa
pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy a po jeho informovaní
podnikateľom o strate práva na odstúpenie od zmluvy.
2. Právo na odstúpenie od zmluvy na diaľku nemá nárok na iný subjekt ako na
Spotrebiteľa.
§ 9 REKLAMÁCIE
1. V prípade vady tovaru má kupujúci možnosť reklamovať vadný tovar v rámci záruky
alebo záruky ustanovenej v občianskom zákonníku, ak bola záruka poskytnutá.
2. Kupujúci môže so zárukou za podmienok a v lehotách stanovených v občianskom
zákonníku:
a. Odoslať vyhlásenie o znížení ceny
b. V prípade závažnej chyby urobiť vyhlásenie o odstúpení od zmluvy
c. Žiadať výmenu vadného tovaru za tovar bez chýb
d. Požiadať o odstránenie vady
3. Predávajúci žiada o uplatnenie reklamácie na základe záruky na poštovú alebo
elektronickú adresu uvedenú v § 2 Obchodných podmienok.
4. Ak sa ukáže, že na posúdenie reklamácie je potrebné doručiť reklamovaný tovar
predávajúcemu, je kupujúci povinný dodať tento tovar, v prípade spotrebiteľa na
náklady predávajúceho, na adresu : Nowe 41a 34-400 Nowy Targ.
5. Ak bola na výrobok udelená dodatočná záruka, informácie o nej, ako aj o jej
podmienkach sú k dispozícii v popise produktu v Obchode.
6. Reklamácie týkajúce sa prevádzky obchodu by sa mali adresovať na e-mailovú adresu
uvedenú v článku 2 Obchodných podmienok.
7. Reklamáciu posúdi Predávajúci do 14 dní.
MIMOSÚDNE METÓDY RIEŠENIA REKLAMÁCIÍ
V prípade, že postup vybavovania reklamácií neprináša výsledok očakávaný
Spotrebiteľom, spotrebiteľ môže okrem iného využiť aj tieto spôsoby uplatnenia
reklamácie :
a. Mediácia vykonaná príslušným provinčným inšpektorátom obchodnej
inšpekcie, na ktorú by ste sa mali obrátiť. Postup je spravidla bezplatný.
Zoznam inšpektorátov je uvedený
tu: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.
b. Pomoc príslušnému spotrebiteľskému súdu v priateľskej oblasti pôsobiacemu v
provinčnej inšpekcii obchodu, ktorý má byť podaný návrh na preskúmanie
prípadu pred rozhodcovským súdom. Postup je spravidla bezplatný. Zoznam
súdov je k dispozícii na
stránke: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
c. Bezplatná pomoc od obecného alebo poviatskeho ombudsmana pre
spotrebiteľov.
d. Internetová platforma RSO dostupná na
adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
§ 10 OSOBNÉ ÚDAJE
1. Správca osobných údajov poskytnutých Kupujúcim pri používaní Obchodu je
Predávajúci.
2. Osobné údaje Kupujúceho sa spracúvajú na základe zmluvy a na účely jej
vykonávania v súlade so zásadami stanovenými vo všeobecnom nariadení Európskeho
parlamentu a Rady (EÚ) o ochrane údajov (GDPR). Podrobné informácie o spracovaní
údajov zo strany Predávajúceho sú zahrnuté v politike ochrany osobných údajov
zverejnenej v Obchode.
§ 11 REZERVÁCIA
1. Kupujúci má zakázané poskytovať nezákonný obsah.
2. Každá objednávka zadaná v obchode predstavuje samostatnú kúpnu zmluvu a
vyžaduje samostatné odsúhlasenie Obchodných podmienok. Zmluva sa uzatvára načas
a na splnenie objednávky.
3. Zmluvy uzatvorené na základe týchto Obchodných podmienok sa uzatvárajú v
slovenčine.
4. V prípade možného sporu s Kupujúcim, ktorý nie je spotrebiteľom, bude príslušným
súdom príslušný súd podľa sídla Predávajúceho.
5. Žiadne z ustanovení týchto Obchodných podmienok nevylučuje ani neobmedzuje
práva spotrebiteľa podľa zákona.
6. Ustanovenia týkajúce sa tovaru sa primerane vzťahujú na digitálny obsah, pokiaľ
Obchodné podmienky tieto otázky osobitne neuvádzajú.
Príloha 1 k Obchodným podmienkam
Nižšie je uvedený vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý môže alebo nemusí
spotrebiteľ použiť:
VZOR ODSTÚPENIA OD ZMLUVY
(tento formulár by ste mali vyplniť a odoslať, iba ak si želáte odstúpiť od zmluvy)
Firma A.F. Adam Fic
os. Nowe 41a 34-400 Nowy Targ adres e-mail: biuro@skoryjanosik.pl
Ja ..................................................................... týmto informujem o odstúpení od zmluvy
uzatvorenej dňa :
.......................................................................................................................................................
.............................................................................
Názov tovaru
:......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
............................................................................
..........................................................................................................................
Meno a priezvisko:
..............................................................................................................................
Adresa
bydliska:........................................................................................................................................
..
.......................................................................................................................................................
.............................................................................................
Podpis Zákazníka
(iba ak je formulár odosielaný v papierovej podobe)
Dátum : ..........................................
Obchodné podmienky – Užívateľský účet
OBSAH
§ 1 Definície
§ 2 Kontakt s Predajcom
§ 3 Technické požiadavky
§ 4 Účet
§ 5 Reklámácie
§ 6 Osobné údaje
§ 7 Upozornenia
§ 1 DEFINÍCIE
Účet – bezplatná funkcia Obchodu (služba) definovaná v týchto Obchodných podmienkach,
vďaka ktorej si môže Kupujúci zriadiť svoj vlastný účet.
Kupujúci – každý subjekt kupujúci v obchode
Obchod – internetový obchod www.kozejanosik.sk prevádzkovaný Predávajúcim na adrese
https://sklep493052.shoparena.pl
Predajca - Adam Fic, podnikateľ podnikajúci pod menom Firma A.F. Adam Fic zapísaný do
centrálneho registra a informácií o hospodárskej činnosti vedených ministrom hospodárstva a
vedením centrálneho registra a informácií o hospodárskej činnosti, DIČ 7352876143 , IČO
369804698, os. Nowe 41a 34-400 Nowy Targ .
§ 2 KONTAKT S PREDAJCOM
1. Korešpondenčná adresa: os. Nowe 41a 34-400 Nowy Targ
2. E-mail: biuro@skoryjanosik.pl
3. Telefón: +48533533333
§ 3 TECHNICKÉ POŽIADAVKY
1. Pre správne fungovanie a založeni účtu je potrebné :
o Aktívna emailová adresa
o Zariadenie s prístupom na internet
o Internetový prehliadač podporujúci JavaScript a súbory cookies
§ 4 ÚČET
1. Založenie účtu je úplne dobrovoľné a závisí od vôle Kupujúceho.
2. Účet má pre Kupujúceho dodatočný prínos ako napr. : história objednávok, overovanie
statusu objednávok prípadne samostatné editovanie údajov Kupujúceho.
3. Za účelom založenia účtu v internetovom obchode je potrebné vyplnenie príslušného
formulára.
4. V okamihu založenia účtu je na neurčitý čas uzatvorená zmluva medzi Kupujúcim
a Predávajúcim na účely vedenia účtu podľa zásad týchto Obchodných podmienok.
5. Kupujúci môže kedykoľvek zrušiť účet bez akýchkoľvek sankcií.
6. Za účelom zrušenia účtu je potrebné informovať Predajcu na adrese:
biuro@skoryjanosik.pl, čoho výsledkom bude neodkladné vypovedanie zmluvy a
zrušenie užívateľského účtu.
§ 5 Reklamácie
1. Reklamácie týkajúce sa newslettera by mali byť oznámené Poskytovateľovi služieb e-
mailom: biuro@skoryjanosik.pl.
2. Poskytovateľ služieb na reklamáciu odpovie do 14 dní od prijatia sťažnosti.
§ 6 Osobné údaje
1. Poskytovateľ služieb je správca osobných údajov poskytnutých klientom pri používaní
newslettera.
2. Osobné údaje príjemcu služieb sa spracúvajú na základe zmluvy a na účely jej
vykonávania v súlade so zásadami stanovenými vo všeobecnom nariadení Európskeho
parlamentu a Rady (EÚ) o ochrane údajov (GDPR). Podrobné informácie o spracovaní
údajov poskytovateľom služieb sú zahrnuté v politike ochrany osobných údajov
zverejnenej v obchode.
§ 7 Upozornenia
1. Poskytovateľ služieb si vyhradzuje právo na zmenu a doplnenie týchto Obchodných
podmienok iba zo závažných dôvodov. Dôležitým dôvodom na zmenu pravidiel je
modernizácia služby Newsletter alebo zmena zákona, ktoré ovplyvňujú poskytovanie
služby poskytovateľom služieb.
2. Informácie o plánovanej zmene a doplnení Obhcodných podmienok sa zašlú na e-
mailovú adresu príjemcu služieb uvedenú pri prihlásení na odber newslettera najmenej
7 dní pred zavedením zmien.
3. Ak príjemca služieb nemá námietky proti plánovaným zmenám, kým nenadobudnú
platnosť, predpokladá sa, že ich prijal.
4. Ak príjemca služieb neprijme plánované zmeny, mal by o tom informovař na
adrese: biuro@skoryjanosik.pl, čo bude mať za následok ukončenie zmluvy o
poskytovaní služieb, len čo plánované zmeny nadobudnú platnosť.
5. Zákazníkovi je zakázané poskytovať nezákonný obsah.
Pravidlá pre zasielanie newslettera
Internetového Obchodu www.kozejanosik.sk
§ 1 Definície
Newsletter - služba poskytovaná bezplatne elektronicky, prostredníctvom ktorej môže
Zákazník od Poskytovateľa služieb dostávať elektronicky predtým objednané správy týkajúce
sa obchodu vrátane informácií o ponukách, propagačných akciách a novinkách v obchode.
Obchod - Kože Jánošík prevádzkovaný poskytovateľom služieb na
adrese https://sklep493052.shoparena.pl
Poskytovateľ služieb - Adam Fic, podnikateľ podnikajúci pod menom Firma A.F. Adam Fic,
zapísaný do centrálneho registra a informácií o hospodárskej činnosti vedených ministrom
hospodárstva a vedením centrálneho registra a informácií o hospodárskej činnosti, NIP
7352876143, registračné číslo 369804698, os. Nowe 41a 34-400 Nowy Targ .
Príjemca služby - akýkoľvek subjekt využívajúci službu Newsletter.
§ 2 Newsletter
1. Príjemca služby môže dobrovoľne využívať službu Newsletter.
2. Na používanie služby Newsletter potrebujete zariadenie s najnovším webovým
prehliadačom, JavaScriptom a cookies, prístup na internet a aktívny e-mailový účet..
3. E-maily zasielané ako súčasť tejto služby sa pri prihlásení na odber newslettera
zasielajú na e-mailovú adresu uvedenú používateľom služby.
4. Príjemca s cieľom uzavrieť zmluvu a prihlásiť sa na odber služby Newsletter v prvom
kroku na určenom mieste v Obchode uvedie svoju e-mailovú adresu, na ktorú chce
dostávať správy zasielané ako súčasť Newsletteru. Potom na e-mailovú adresu
uvedenú v prvom kroku poskytovateľ služieb pošle príjemcovi služby správu o
overení e-mailovej adresy, ktorá bude obsahovať odkaz na príjemcu služby, ktorý
potvrdí jeho vôľu prihlásiť sa na odber newslettera. Po tom, čo Príjemca služieb
potvrdí svoju vôľu prihlásiť sa na odber bulletinu, je uzatvorená zmluva o poskytovaní
služby a poskytovateľ služieb ju začne poskytovať príjemcovi služby.
5. Správy zasielané ako súčasť newslettera budú obsahovať informácie o možnosti
odhlásenia sa z neho, ako aj odkaz na odhlásenie.
6. Príjemca služby sa môže odhlásiť z odberu newslettera bez uvedenia dôvodu a bez
akýchkoľvek ďalších výdavkov, pričom môže kedykoľvek využiť možnosť uvedenú v
odseku 5 alebo zaslaním správy na e-mailovú adresu poskytovateľa
služieb: biuro@skoryjanosik.pl.
7. Použitie odkazu na zrušenie prihlásenia na odber newslettera príjemcom služby alebo
odoslanie správy so žiadosťou o zrušenie odberu newslettera bude mať za následok
okamžité ukončenie zmluvy o poskytovaní tejto služby.
§ 3 Reklamácie
3. Reklamácie týkajúce sa newslettera by mali byť oznámené Poskytovateľovi služieb e-
mailom: biuro@skoryjanosik.pl.
4. Poskytovateľ služieb na reklamáciu odpovie do 14 dní od prijatia sťažnosti.
§ 4 Osobné údaje
3. Poskytovateľ služieb je správca osobných údajov poskytnutých klientom pri používaní
newslettera.
4. Osobné údaje príjemcu služieb sa spracúvajú na základe zmluvy a na účely jej
vykonávania v súlade so zásadami stanovenými vo všeobecnom nariadení Európskeho
parlamentu a Rady (EÚ) o ochrane údajov (GDPR). Podrobné informácie o spracovaní
údajov poskytovateľom služieb sú zahrnuté v politike ochrany osobných údajov
zverejnenej v obchode.
§ 5 Záverečné ustanovenia
6. Poskytovateľ služieb si vyhradzuje právo na zmenu a doplnenie týchto Obchodných
podmienok iba zo závažných dôvodov. Dôležitým dôvodom na zmenu pravidiel je
modernizácia služby Newsletter alebo zmena zákona, ktoré ovplyvňujú poskytovanie
služby poskytovateľom služieb.
7. Informácie o plánovanej zmene a doplnení Obhcodných podmienok sa zašlú na e-
mailovú adresu príjemcu služieb uvedenú pri prihlásení na odber newslettera najmenej
7 dní pred zavedením zmien.
8. Ak príjemca služieb nemá námietky proti plánovaným zmenám, kým nenadobudnú
platnosť, predpokladá sa, že ich prijal.
9. Ak príjemca služieb neprijme plánované zmeny, mal by o tom informovař na
adrese: biuro@skoryjanosik.pl, čo bude mať za následok ukončenie zmluvy o
poskytovaní služieb, len čo plánované zmeny nadobudnú platnosť.
10. Zákazníkovi je zakázané poskytovať nezákonný obsah.